Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету әр білім беру мекемесінің негізгі мақсаты болып табылады. Оған қол жеткізудің негізгі ресурсы-сабақ. Оқыту сапасы оның сапасына тікелей байланысты.
Бұл жағдайда сабаққа қатысудың мақсаты емес, мұғалімнің жетістігі мен сәтсіздігін уақтылы байқауға, оның жұмысындағы оңды атап өтуге және білім беру процесіндегі кемшіліктерді жоюға шаралар қабылдауға немесе тәжірибе алмасуға дайындалуға мүмкіндік беретін құрал екенін есте ұстаған дұрыс.
Біздің мектепте сабаққа қатысу оқу сабақтарына қатысу кестесіне, 2022-2023 оқу жылына арналған мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес, алдын ала белгіленген тақырып бойынша әдістемелік апталар өткізу және әдістемелік бірлестіктердің жұмысы шеңберінде жүзеге асырылады.
2022 жыл қыркүйекте айында мектеп әкімшілігі 1-сыныбының сабақтарына қатысты, сынып жетекшісі Науменко И.А. қатысудың негізі мақсаты: - мектептегі балаларды бейімдеу; - оқушылардың бірыңғай педагогикалық талаптарды орындауын тексеру.
Оқытудың бастапқы кезеңінде балаларды мектепке бейімдеу үшін қолайлы жағдайлар жасалды. Бөлме үзіліс уақытында желдетіледі. Балалар тегін ыстық тамақпен тамақтанады.
Қатысқан сабақтарды талдау бірінші сыныпта жұмыс істейтін мұғалімнің тәжірибесі бойынша сәтті енгізілгенін көрсетеді:
- салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру,
- пәндерді оқыту әдістемесін меңгерген,
- балалардың бейімделу кезеңінде сабақтарды ұйымдастыру бойынша нормативтік құжаттармен және әдістемелік ұсыныстармен жақсы таныс.
Мұғалім балаларға психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жеке қабілеттерін дамыта отырып, шамадан тыс жүктеместен сабақ беруге тырысады. Сабақтардағы атмосфера жұмыс істейді, бірақ кейбір балалар әлі де зейінін шоғырландыру қиынға соғады, өнімділігі төмендейді, тез шаршайды, оларға қойылатын талаптарды толық көрсетпейді, мәселені шешу үшін сәтті нәтиже көрсету үшін мұғалім сабақтарда дене шынығуминуттарын, ойындар қолданады.
Мұғалім оң нәтиже алу үшін ауызша көбірек жауап алады.
Қорытынды: мектепте бірінші сыныптағы оқу-тәрбие процесіне жағымды әсер ететін жағдайлар жасалған. Мұғалім қойған талаптар бір және оқушылар орындалады. Мұғалім балалармен достық пен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады, бұл болашақта пәндерге деген қызығушылықты және білім сапасын арттыруға ықпал етеді.